Druk met voorbereidingen - Reisverslag uit Leuven, België van Annika Breesch - WaarBenJij.nu Druk met voorbereidingen - Reisverslag uit Leuven, België van Annika Breesch - WaarBenJij.nu

Druk met voorbereidingen

Door: Annika

Blijf op de hoogte en volg Annika

27 September 2010 | België, Leuven

Het kort af! Over een tweetal weken trekken Elke en ik voor een hele tijd naar warmere oorden, Australia baby. Een ding is zeker, de koude gaan we NIET missen!

De voorbereidingen zijn in volle gang. Ik ben tot de 29ste vakantiewerk aan het doen bij IMEC voor nog wat zeer welkome euro's. Elke heeft al gedaan met pralines inpakken (en opeten).

Afgelopen week heb ik mij een netbookje besteld om mee te nemen, zodat we hopelijk regelmatig iets kunnen laten horen aan het ongeruste thuisfront. Het weegt amper 1.3 kg en heeft een batterijduur van wel 11 uur. Ik ga hem dus ooooveral mee naartoe sleuren ;).

We starten onze reis met een 5-daagse stop-over in Hong Kong. Ons vliegtuigticket met Qantas laat ons toe ergens te stoppen in Azië. De low-budgethostel is geboekt in hartje Kowloon en we hebben al een top10 samengesteld van de 'must-see's' en hopen er ook wat koopjes te doen.

Wat staat er nog op mijn programma?
- mijn reisverzekering in orde brengen
- trekkingrugzak al eens proefinpakken en beslissen wat ik 7 maanden ga aantrekken (hoeveel broeken/rokken/sokken...?)
- reizigershandoeken aanschaffen
- check-up bij de tandarts
- kapper
- Hong Kong verder plannen
- afscheidsfeest ergens zien in te plannen
- afspreken met Elke welke dingen we niet dubbel gaan meepakken
- ...

En nog veel meer.. De stress begint te komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Leuven

Annika

We are currently planning our trip to Australia (Elke 6 months, Annika staying longer). We arrive on the 18th of October in Sydney after a 5 day stop-over/city trip in Hong Kong. We graduated as bio-science engineers in June and are looking for some great experiences outback.

Actief sinds 18 Sept. 2010
Verslag gelezen: 464
Totaal aantal bezoekers 48460

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2010 - 14 Juli 2011

Annika en Elke Downunder

Landen bezocht: